تبدیل فایل GIF به فایل ویدیویی Convert GIF to Video Share 2.9
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
تبدیل فایل GIF به فایل ویدیویی Convert GIF to Video Share 2.9
تاریخ : دو شنبه 28 خرداد 1397
نویسنده : RmZiRn

 تبدیل فایل GIF به فایل ویدیویی Convert GIF to Video Share 2.9

با وجود محبوبیت بالای تصاویر متحرک Gif، این فرمت خالی از ایراد نیست که از مهمترین آن‌ها می‌توان به عدم پشتیبانی بسیاری از سایت‌ها و شبکه‌ها از این فرمت اشاره کرد. برای مثال اگر قصد اشتراک گذاری یک فایل GIF را در اینستاگرام داشته باشید موفق به انجام این کار نخواهید شد چرا که اینستاگرام تنها از فرمت ویدیویی و عکس پشتیبانی می‌کند. از همین رو توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌هایی را تولید کرده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توانید فایل‌های GIF را به فرمت ویدیویی تبدیل کنید تا امکان استفاده از آن‌ها را در هر مکانی داشته باشید.

 

 

Convert GIF to Video یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه است که می‌تواند فایل‌های متحرک Gif را فارغ از کیفیت یا حجم به فایل ویدیویی تبدیل کند. با نصب و اجرای Convert GIF to Video این اپلیکیشن به طور خودکار حافظه‌ی گوشی شما را اسکن خواهد کرد و فایل‌های گیف را شناسایی کرده و به صورت یک لیست در اختیار شما خواهد گذاشت. ویژگی مثبت این بخش عدم پوشه بندی و نمایش یک جای تمام فایل‌هایی است که در پوشه‌های مختلف پیدا کرده که این امر باعث مدیریت و پیدا کردن ساده‌تر این فایل‌ها خواهد بود. بعد از پیدا کردن گیف مورد نظر در لیست نمایش داده شده آن را لمس کنید تا به صفحه‌ی تبدیل منتقل شوید. در این بخش فرمت‌های مختلف ویدیویی مانند Mp۴ یا ۳GP در اختیار شما قرار خواهند گرفت که می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در آیتم بعدی می‌توانید روی رزولوشن ویدیوی در حال ساخت نیز مدیریت داشته باشید. امکان آخری نیز که در این صفحه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بسیار جالب و کاربری خواهد بود تعداد تکرار فایل گیف در فایل ویدیویی خروجی است. فایل‌های گیف معمولا از زمان‌های کوتاهی برخوردارند که شما در این بخش می‌توانید تعیین کنید که فایل گیف مورد نظر برای مثال ۳ بار پشت سر هم تکرار شود. بعد از تنظیم کلیه‌ی موارد اشاره شده گزینه‌ی Convert را لمس کنید تا عملیات تبدیل آغاز به کار کند.

علاوه بر بخش تبدیل فایل گیف به فایل ویدیویی، بخش دیگری نیز در برنامه وجود دارد که توسط آن می‌توانید به آرشیوی آنلاین از فایل‌های گیف جذاب و دیدنی دسترسی داشته باشید. به کمک این آرشیو می‌توانید بین فایل‌های گیف جستجو کنید و از میان آن‌ها موارد جالب را برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی ذخیره کنید.

 

 

حجم نرم افزار 2/60 مگابایت
دفعات دانلود 2254
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: دریچه ی فن آوری اطلاعات , دانستنی ها , آموزش , هنر(طرّاحی،نقّاشی،خطّاطی و...) , ,
برچسب‌ها: دریچه فنآوری اطلاعات , نرم افزار , تبدیل فایل GIF به فایل ویدیویی Convert GIF to Video Share 2 , 9 ,
مطالب مرتبط با این پست
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» رنگی‌ترین تصویر دنیای مهندسی از یک دوچرخه‌سوار
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» فواید آب سرد برای پوست
» RAR for Android
» شماره گو
» PolyClock™ World Clock
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» آموزش تصویری برطرف کردن کرش فایرفاکس
» Photaf Panorama Pro 3.2.6 – گرفتن عکس پانورما در اندروید
» مجموعه 70 زنگ اس ام اس جدید و زیبا
» ترفند اندروید، چگونه یک موسیقی دلخواه به زنگ های پیشفرض اندروید اضافه کنیم؟
» اینترنت دانلود منیجر خود را رایگان رجستری کنید
» سرعت دانلود را پنج برابر کنید
» دانلود IDM - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود
» آموزش لغو عضویت در گروه های یاهو
» پايين ترين تعرفه سيم كارت هاي دائمي با بسته هاي عيدانه همراه اول
» 11 نکته‌ای که باید قبل از ارسال هر ایمیل به آن توجه کنیم
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» نقاشي رنگ و روغن واقعي توسط MaryJaneAnsell
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-1
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-2
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-3
» کم کردن حجم موزیک
» انتقال دیتا به مموری با AppMgr Pro III (App 2 SD) v3.35 Patched
» افزایش سرعت و کارآیی ویندوز تنها با یک کلیک + دانلود نرم‌افزار
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» دانلود نرم افزار ربنا
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» خودروی جدید BMW مدل ۲۰۱۴ ۳۲۸d xDrive Wagon
» برنامه های ویرایش تصویر
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» نرم افزار طراحی برنامه زمانی مدارس aSc TimeTables v2014.11.12
» خلاقیت با استفاده از سیم + تصاویر
» مترجم "رایگان و آنلاین" در رایانه شما + دانلود
» "VLC Player" برای پخش تمام فایل‌های چند رسانه‌ای + دانلود
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» فروش نقاشی‌های پسر ۱۱ ساله انگلیسی به مبلغ چهارصدهزار پوند
» نقاشی با اتو بر روی پارچه ابریشمی
» با عکس‌هایتان جادو کنید!

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409